Kelios dienos prieš projektą labai įtemptos. Kadangi esame pirmokai, tokį projektą ir jo užduotis darome pirmą kartą. Tai sukelia šiokią tokią baimę, nes norisi viską atlikti kokybiškai. O dar įvertinus situaciją, juk viskas vyksta netiesiogiai, dar labiau apima nerimas. Gyvai komunikuoti ar spręsti įvairias probelmas yra žymiai lengviau, negu per kompiuterio ar telefono ekraną. Bet tai nestabdo mūsų kūrybiškumo ir tikslų bei jų laikymosi.
Mūsų klasės tema sukasi apie Užupio ekologiją. Kadangi 1B yra biochemijos klasė, hipotetiškai galvojant, ši tema turėtų mums patikti bei būti lengvai gliaudoma. Bet ką iš tikrųjų mano šios klasės mokiniai? Urtė 1B klasės mokinė: „ Manau, kad ši tema įdomi, tačiau gal kiek sudėtinga, labai daug ką reikia padaryti, bet kita vertus, daug naudingos informacijos sužinosime, atlikdami užduotis“. Dar pakomentuoja Adriana, tos pačios klasės mokinė, ji sako: „Taip patinka, nes tai yra svarbi tema šiais laikais. Manau, jos pateikimas žmonėms svarbus, reikia visiems susimąstyti apie ekologiją ne tik Užupyje, svarbu puoselėti ekologijos idėjas.“ Taigi išklausę klasės draugų nuomonių suprantame, kad tema jiems patinka ir yra naudinga.
Pirmoji diena prasideda su jauduliu. Kiekvienas mokinys klasėje intensyviai daro paskirtas užduotis, juk viską reikia atlikti vos per dvi dienas. Kaip jau ir minėjau, situacija yra sunkesnė dėl viruso, kuris neleidžia dirbti tiesiogiai. Miglė, 1b klasės mokinė, teigia, jog yra sudėtinga bendradarbiauti bei suprasti, ką daro kiti, gavę tą pačią užduotį. Tai tikriausiai yra didžiausia iškilusi spraga, projekto metu. Ji atima daug laiko. Juk reikia nuolat bendrauti.
1B klasės mokinių komentarai įpusėjus pirmajai dienai: „Pirmą dieną sunku susigaudyti darbuose“, „Labai mažai duota laiko, kad viską atliktume, bet man patinka tas faktas, kad galiu labiau pabendrauti su klasiokais“, „Šis projektas tikrai padeda susibendrauti su klasės draugais ir labiau pažinti Užupį, bet yra truputį sunkumų“, „Man projektas patinka, einasi pakankamai sklandžiai, gal buvo kiek sunku sukurti legendą, bet pavyko“, „Prieš pradėdama daryti paskirtą užduotį, galvojau, kad bus labai sudėtinga ir dvejojau, ar iš viso pavyks užbaigti laiku, bet pradėjus viskas tapo suprantama, aišku bei paprasta“. Taigi pirma pirmosios dienos pusė praeina pakankamai sklandžiai, nors ir iškyla šokių tokių spragų.
Baigiantis pirmajai dienai, klasės draugų atsakymai keičiasi: „Kadangi pasiskirstėme darbus po lygiai, dirbome gan lengvai, pradžioje dienos atrodė bus sunkiau“, „Dirbome normaliai, nors galėjo būti ir geriau“, „Didžiąją dalį atlikome šiandien, taigi rytojus bus laisvesnė diena, o šiaip viskas sekėsi gerai“, „Mano užduotis labai priklauso nuo kitų užduočių, taigi turiu laukti, kol kiti padarys savąsias, ir tik tuomet galėsiu užbaigti savąją užduotį. Tokia situacija truputėlį erzina, taigi rytoj teks kažkaip greitai viską atlikti“. Perskaičius komentarus, matyti, kad nuotaikos svyruoja. Na, bet per vieną dieną visko atlikti neįmanoma. Tikimės, kad rytoj sėkmingai viską užbaigsime, pakoreguosime ir pristatysime su entuziazmu bei gera nuotaika. Tiesa, ateities nuspėti mes negalime, todėl tenka tik tikėtis, jog viskas išeis į gera ir sniegas Lietuvoje nenutrauks interneto.
Monika Valavičiūtė, 1 b klasė